میز عسلی استیل سیلور مدل sm6050

میز عسلی استیل سیلور مدل sm6050

قیمت:3,450,000تومان 0
  • کد محصول: sm6050
  • موجودی: موجود
  • توضیحات مختصر: میز عسلی استیل سیلور مدل sm6050

جزئیات

میز عسلی استیل سیلور مدل sm6050

رویه میز و ابعاد میز به سلیقه مشتری عزیز قابل تغییر است

میز عسلی استیل یا همون کنارمبلی استیل با رویه ی شیشه ای و پایه های استیل مربعی شکل یک میز عسلی پرطرفدار و  زیبا در دکوراسیون داخلی است. این میز عسلی در رنگ های سیلور و طلایی و رزگلد قابل سفارش است.
رویه ی شیشه ای این میز علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری، به راحتی قابل شستشو و نظافت است. در ضمن، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا طرح و زیبایی داخلی خود را از زیر شیشه نمایش دهید. همچنین، شیشه ای که به عنوان رویه ی میز استفاده شده است، ایمنی و سختی بالایی دارد و در برابر خط و خش و ضربه ها مقاوم است.

پایه های استیل مربعی شکل، به میز عسلی استیل ثبات و استحکام بیشتری می بخشند. استیل یک جنس محکم و با دوام است که در برابر رطوبت، حرارت و آسیب های خارجی مقاومت خوبی دارد. همچنین، استیل بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد و با اکثر رنگ ها و طرح های داخلی سازگاری دارد.

در نهایت، میز عسلی استیل با رویه ی شیشه ای و پایه های استیل مربعی شکل یک قطعه ی لوکس و بی نظیر است که می تواند در هر فضای داخلی، از منزل ها و آپارتمان ها تا هتل ها و رستوران ها، استفاده شود. هم چنین به صورت ست با سایر میز ها مانند میزجلومبلی ، میز آینه کنسول و میزناهارخوری در استیلان سفارش داده شود.

مشخصات فنی


جنس

استنلس استیل با آلیاژ 304

رنگ بندی

طلایی و سیلور و رزگلد

سایز

50*50*60